Haku

Yritysinfo

Service+Support: Asiakastiedote

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 16.6.2011, Olli Sulander

Palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten käsittely läpinäkyväksi Otimme touko/kesäkuun vaihteessa wet testiin nettipohjaisen palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten käsittelyn. Tavoitteenamme on strukturoida ja yksinkertaistaa viestintää sekä tehostaa tehtävien läpivientiä. Ratkaisun avulla asiakkaamme y...

Lue lisää

Yritysinfo

Service+Support: Asiakastiedote

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 19.8.2011, Olli Sulander

Palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten nettipalvelu otettu positiivisesti vastaan Nettipohjainen palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten hallintapalvelu on ollut käytössä kesäkuun alusta lähtien. Lähes kolmen kuukauden kokemuksen perusteella voidaan todeta, että palvelu on otettu asiakaskunnassa vastaa...

Lue lisää

Yritysinfo

ASG on nyt Aura Alliancen jäsen

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 5.11.2012, Olli Sulander

ASG on nyt Aura Alliancen jäsen Vuoden 2012 aikana käydyt neuvottelut ASG:n Aura Alliance-jäsenyydestä päättyivät positiivisesti lokakuussa. Viime kuussa yhtiö sain jäsenyyden tähän globaaliin Avaya-toimijoiden verkostoon. Kaikki Aura Alliancen edut ovat nyt ASG:n ja sen asiakkaiden käytettä...

Lue lisää

Yritysinfo

ASG on solminut yhteistyösopimukset Maintelin ja Damovon kanssa

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 14.10.2016, Olli Sulander

ASG on solminut Aura Alliancen lisäksi sopimukset Maintel Holdings Pld:n ja Damovo Deutschland GmbH & Co. KG:n kanssa support-palveluiden tuottamisesta globaaleille Avaya-asiakkaille Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Lue lisää

Yritysinfo

Avayan IP Office Contact Center -pilvipalveluratkaisu on nyt ASG:n palvelutarjonnassa

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 24.11.2016, Olli Sulander

Avaya ja ASG ovat solmineet jälleenmyyntisopimuksen Powered by IP Office Infrastructure -ratkaisusta, joka tarjotaan asiakkaan käyttöön pilvipalveluna (Cloud Service). Avaya on valinnut tämän palvelun myyntiin Euroopassa vain rajatun joukon yrityksiä, jotka täyttävät tälle palvelulle erikseen ase...

Lue lisää

Yritysinfo

[vanha] Yhteydenottopyyntö / Contact Request

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 15.6.2011

Lue lisää

Konsultointi

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 20.5.2011

Olemme vuodesta 1985 lähtien toteuttaneet pääsääntöisesti call center ja contact center-liiketoiminnan konsultointia. Toimenpiteiden kohteena on ollut analysoida ja kehittää yrityksen asiakashallintaan liittyviä strategioita, prosesseja, kontaktointia, kommunikointia, asiakaspalvelua, myyntiä jne...

Lue lisää

Konsultointi

Asiantuntijat

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 16.6.2011

Liiketoiminan kehityshankkeet ja teknologian hankinta- tai implementointiprojektit eivät useinkaan ole osa yrityksen päivittäista toimintaa, mutta ASG:lle ne ovat. Ota asiantuntijamme mukaan tai vetämään edellä manittuja projekteja niin saat ulkopuolisen resussin ja osaamisen varmistamaan onnistu...

Lue lisää

Konsultointi

Prosessikehitys

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 31.10.2012

Palvelutarjontamme kuuluu kaikki suunnittelu, auditointi sekä teknologia- ja prosessikonsulttointipalvelut ict-teknologialle perustuvan asiakaspalvelu- ja myyntiorganisaation perustamiseen ja kehittämiseen. Konsulttimme toimivat asiakasyrityksissämme uusien ratkaisujen etsijöinä, päätös...

Lue lisää

Konsultointi

Analysointi

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 27.2.2013

Yrityksen käyttämien kontaktiratkaisujen tavoitteena on mahdollistaa yrityksen strategian mukaisten liiketoimintaprosessien toteutus. Koska yrityksen sisäisessä ja ulkoisessa toimintaypärisössä, strategiassa, tavoitteissa, kilpailutilanteessa sekä teknologiaratkaisujen suomissa mahdollisuuksissa...

Lue lisää

Edellinen / Seuraava, sivu: 1 2 3

Sulje