Haku

Yritysinfo / Company information

Compressed company info

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 11.9.2017

ASG is a part of the ACC Group, an experienced contact center consultation and solution provider company group with a wide scale of support services and over 30 years practice with big and mid-market companies in the Nordics and Baltics. Currently, ASG is offering cloud based contact solutions,...

Lue lisää

Ratkaisut

Palvelun käynnistäminen

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 21.6.2017

Asiantuntijamme toimittavat yhteistyökumppanimme Suomessa sijaitsevaan virtuaalipalveluun yrityskohtaisen palvelinkokonaisuuden ja asentavat siihen sovitun kontaktiratkaisuohjelmiston sekä aktivoivat Käyttäjän tilaamat käyttöoikeudet. Käyttäjä sopii itsenäisesti tai ASG:n avustamana operaattoriyh...

Lue lisää

Tukipalvelut

Toimeksianto -järjestelmä

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 31.8.2016

Pilvipalveluna toteutettava Toimeksianto -järjestelmä on ASG:n sopimusasiakkaiden käytössä oleva kontakti- ja viestintäjärjestelmä. Sekä palvelun käyttäjä että ASG voivat antaa tosilleen toimeksiantoja järjestelmän kautta.  Toimeksiantojen sisältötiedot voi tallentaa tekstinä ja/tai erilaist...

Lue lisää

Tukipalvelut

Päivystyspalvelu

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 12.7.2011

Asiakkaan ja ASG välisessä sopimuksessamme määritellään mm. tarvittava päivystyspalvelun aikaikkuna Päivystsypalvelumme toteutetaan asiantuntijoidemme toimesta niin, että siinä ei tarvita aikaa vievää ja virhemahdollisuuden sisältämää eskalointia. Viikonpäivä- ja tuntitasoisesti määriteltynä aika...

Lue lisää

Yritysinfo / Company information

Palvelun käyttäjiä

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 23.1.2018

ASG Cloud Contact Table Australia Study Australia Study toteuttaa informaatio-, neuvonta- ja palvelutoimintoja henkilöille, jotka suunnittelevat asumista, opiskelua ja/tai työntekoa Australiassa. ASG:n kontaktiratkaisu on Australia Study’llä tällä hetkellä käytössä Suomessa, Ruotsissa ja Austra...

Lue lisää

Tukipalvelut

User Assistance Service

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 16.6.2011

Support -asiakkaamme voivat itse määrittää tikettien vasteajat eli kuinka nopeasti tarvittavat toimenpiteet käynnistetään. Päivystävät ict -asiantuntijamme palvelevat tukipalvelun asiakkaitamme sopimuksen mukaan jopa 24/7-palvelutasolla.

Lue lisää

Tukipalvelut

Peruspalvelu

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 27.6.2017

Peruspalvelu -tukipalveluun kuuluu päämiesten ohjelmistojen ja käyttöoikeuksien tukipalvelut, asiakkaan yrityskohtaisen palvelinkokonaisuuden ja virtuaalipalvelun tukipalvelut 24/7 periaatteen mukaan. Peruspalveluun kuuluu myös oikeus käyttää Toimeksianto -järjestelmää 24/7 -periaatteen mukaisest...

Lue lisää

Yritysinfo / Company information

Avayan IP Office Contact Center -pilvipalveluratkaisu on nyt ASG:n palvelutarjonnassa

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 24.11.2016, Olli Sulander

Avaya ja ASG ovat solmineet jälleenmyyntisopimuksen Powered by IP Office Infrastructure -ratkaisusta, joka tarjotaan asiakkaan käyttöön pilvipalveluna (Cloud Service). Avaya on valinnut tämän palvelun myyntiin Euroopassa vain rajatun joukon yrityksiä, jotka täyttävät tälle palvelulle erikseen ase...

Lue lisää

Yritysinfo / Company information

ASG on solminut yhteistyösopimuksen Axcess Nordic ApS:n kanssa

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 8.5.2018, Olli Sulander

ASG sopi huhtikuussa 2018 Axcess Nordic ApS:n kanssa asennus-, ohjelmointi-, koulutus-, päivystys- ja tukipalveluiden toteuttamisesta tämän yritysten asiakkaille Suomessa.

Lue lisää

Yritysinfo / Company information

Yhteydenottopyyntö / Contact Request

Haun vastaavuus: 100%
Julkaistu: 26.10.2016

FIN: Kiitos yhteydenottopyynnöstäsi, vastaamme siihen mahdollisimman pian. Jos sinulla on käyttöoikeudet ASG:n tikettijärjestelmän niin lähetä viestisi sen kautta, jolloin asiasi käsittely tapahtuu sovittujen vasteaikojen mukaisesti. ENG: Thank you for your contact request, we will...

Lue lisää

Edellinen / Seuraava, sivu: 1 2 3

Sulje