Tuki- ja päivystyspalvelu, tikettijärjestelmä sekä sovitut tikettien vasteajat varmistavat asiakkaidemme liiketoiminnan, palvelun ja myynnin teknisen toimivuuden.

Tukipalvelut

Päämiesten tukipalvelut: Ohjelmistojen ja käyttöoikeuksien 24/7 tukipalvelulla pyritään varmistamaan häiriötön liiketoiminta ja korkea saatavuus asiakaskohtaisen palvelinkokonaisuuden virtuaalipalvelun 24/7 tukipalvelulla.

ASG:n Tukipalvelut: ASG System Support 24/7 -palvelun sekä yrityskohtaisesti sovittavalla On-Duty ja UAS - User Assistance Service -palvelulla avulla pyritään varmistamaan ratkaisujen korkea hyödyntämistaso .

ASG Toimeksianto -järjestelmä: Asiakkailla ja ASG:llä on yhteiskäytössä pilvipalveluna toimitettava ja molemmille osapuolille läpinäkyvä järjestelmä. Sen avulla palvelukokonaisuuteen liittyvein asioiden (tikettien) hallinta ja etenemisen seuranta sekä viestinvaihto on mahdollista 24/7 -periaatteen mukaisesti.

Vasteajat: ASG tuottaa, edellä mainittujen 24/ -palveluiden lisäksi, erikseen sovittavia yrityskohtaisia tukipalveluja. Asiakkaidemme meille osoittamille palvelupyynnöille ja vikailmoituksille on kiinteät vasteajat. Niiden toteutumista voidaan seurata reaaliakaisesti Toimeksianto -järjestelmästä. Asiakas voi itse valita tikettinsä kiireellisyysluokan ja siten hän saa palvelua tarvitsemallaan vasteajalla.

Jätä meille viesti niin voimme sopia yrityksellesi toimitettavista tukipalveluista!

Peruspalvelu

Peruspalvelu -tukipalveluun kuuluu päämiesten ohjelmistojen ja käyttöoikeuksien tukipalvelut, asiakkaan yrityskohtaisen palvelinkokonaisuuden ja virtuaalipalvelun tukipalvelut 24/7 periaatteen mukaan. Peruspalveluun kuuluu myös oikeus käyttää Toimeksianto -järjestelmää 24/7 -periaatteen mukaisest...

Lue lisää

User Assistance Service

Support -asiakkaamme voivat itse määrittää tikettien vasteajat eli kuinka nopeasti tarvittavat toimenpiteet käynnistetään.

Päivystävät ict -asiantuntijamme palvelevat tukipalvelun asiakkaitamme sopimuksen mukaan jopa 24/7-palvelutasolla.

Lue lisää

Päivystyspalvelu

Asiakkaan ja ASG välisessä sopimuksessamme määritellään mm. tarvittava päivystyspalvelun aikaikkuna Päivystsypalvelumme toteutetaan asiantuntijoidemme toimesta niin, että siinä ei tarvita aikaa vievää ja virhemahdollisuuden sisältämää eskalointia. Viikonpäivä- ja tuntitasoisesti määriteltynä aika...

Lue lisää

Toimeksianto -järjestelmä

Pilvipalveluna toteutettava Toimeksianto -järjestelmä on ASG:n sopimusasiakkaiden käytössä oleva kontakti- ja viestintäjärjestelmä. Sekä palvelun käyttäjä että ASG voivat antaa tosilleen toimeksiantoja järjestelmän kautta.  Toimeksiantojen sisältötiedot voi tallentaa tekstinä ja/tai erilaist...

Lue lisää

Sulje