Tuki- ja päivystyspalvelu, tikettijärjestelmä sekä sovitut tikettien vasteajat varmistavat asiakkaidemme liiketoiminnan, palvelun ja myynnin teknisen toimivuuden.

Tukipalvelut

ACCT -kokonaispalvelun sisältö

Pilvipalveluna toteutettava kontaktiratkaisu ja sen oheisratkaisut
Pilvipalvelun virtuaalipalvelu ja sen 24/7 -tukipalvelut (System Support)
Asiakaskohtaisesti sovittu palvelun käyttäjien tukipalvelu (UAS – User Assistance Service)
Tikettijärjestelmä sopimuspuolten väliseen kontaktointiin ja kommunikoinnin (TS – Ticketing System)
Konsultointi- ja kehityspalvelut

Tuki- ja ylläpito

Asiakaskohtaisista palveluista - päivystys, komponentit, varaosat, vaihtolaitteet, päämiesten tuki - sovitaan Support-sopimuksessa.

Otamme Support-palvelumme piiriin myös muiden tahojen toimittamia ratkaisukokonaisuuksia.

Takuiden ja päämiespalveluiden vuoksi tarkista ennen päätöstäsi toimittajan myyjä- ja support-oikeudet päämieheltä.

Vasteajat
Asiakas voi valita ASG:lle tikettiä tehdessään jokaiselle niistä haluamansa vasteajan vastaamaan ongelman laajutta tai palvelun toteutuksen tärkeyttä. Vasteaikojen toteutumista sekä tiketteihin liittyvien toimenpiteiden etenemistä voi seurata tikettijärjestelmässä. 

Tikettijärjestelmä
Kaikilla Support-asiakkaillemme on käytössään nettipohjainen tikettijärjestelmä vikailmoitusten ja palvelupyyntöjen jättämiseen, seurantaan ja raportointiin. Jokainen tiketti saa oman tunnuksensa, jota käytetään myöhemmässä kommunikoinnissa ja tiketin valmistuttua laskutuksessa.

Tikettien tiedot päivityvät ajantasaisesti molempien osapuolten käyttöön. Tikettien tila ilmenee värikoodeista ja sisältötiedoista.

Päivystys
Asiakkaidemme yhteyshenkilöt voivat vikatilanteissa tai halutessaa muunlaista apua ottaa tikettijärjestelmän kautta yhteyden päivystäviin asiantuntijoihimme. Päivystäjämme ottavat tiketit käsittelyn välittömästi tai viimeistään vasteaikojen mukaisesti. Käsittelyn aloittamisesta saa tiketin omistaja sähköpostivistin ja tiketin edistymistä voi seurata nettipalvelustamme.

Toteutamme tarvitaessa Support-palveluamme 24/7/365-periaatteen mukaan.

Jätä meille viesti niin otamme sinuun yhteyttä!

Peruspalvelu

Peruspalvelu -tukipalveluun kuuluu päämiesten ohjelmistojen ja käyttöoikeuksien tukipalvelut, asiakkaan yrityskohtaisen palvelinkokonaisuuden ja virtuaalipalvelun tukipalvelut 24/7 periaatteen mukaan. Peruspalveluun kuuluu myös oikeus käyttää Toimeksianto -järjestelmää 24/7 -periaatteen mukaisest...

Lue lisää

User Assistance Service

Support -asiakkaamme voivat itse määrittää tikettien vasteajat eli kuinka nopeasti tarvittavat toimenpiteet käynnistetään.

Päivystävät ict -asiantuntijamme palvelevat tukipalvelun asiakkaitamme sopimuksen mukaan jopa 24/7-palvelutasolla.

Lue lisää

Päivystyspalvelu

Asiakkaan ja ASG välisessä sopimuksessamme määritellään mm. tarvittava päivystyspalvelun aikaikkuna Päivystsypalvelumme toteutetaan asiantuntijoidemme toimesta niin, että siinä ei tarvita aikaa vievää ja virhemahdollisuuden sisältämää eskalointia. Viikonpäivä- ja tuntitasoisesti määriteltynä aika...

Lue lisää

Toimeksianto -järjestelmä

Pilvipalveluna toteutettava Toimeksianto -järjestelmä on ASG:n sopimusasiakkaiden käytössä oleva kontakti- ja viestintäjärjestelmä. Sekä palvelun käyttäjä että ASG voivat antaa tosilleen toimeksiantoja järjestelmän kautta.  Toimeksiantojen sisältötiedot voi tallentaa tekstinä ja/tai erilaist...

Lue lisää

Sulje