20170620_ACCT AIO

Ratkaisut

Pilvipalveluna toteutettava kontaktiratkaisu ja sen oheisratkaisut

Pilvipalvelun virtuaalipalvelu ja sen 24/7 -tukipalvelut (System Support)

Asiakaskohtaisesti sovittu palvelun käyttäjien tukipalvelu (UAS – User Assistance Service >> )

Tikettijärjestelmä sopimuspuolten väliseen kontaktointiin ja kommunikoinnin (TS – Ticketing System)

Konsultointi- ja kehityspalvelut

Yhteistyössä

Avaya   Ingate  Izall.com  Line Carrier  Plantronics  Telematrix  Vidicode

Kontaktiratkaisut

Powered by Avaya IP Office™ and IP Office Contact Center -ohjelmisto käyttöoikeuksineen (IPO CC). Video IPO CC Powered by Avaya IP Office™ Select -ohjelmisto käyttöoikeuksineen (IPO SELECT). _____________________________________ Toimitusmuodot Pilvipalvelu, jossa jokaisella asiakkaalla on o...

Lue lisää

Palvelun käynnistäminen

Palvelu käynnistetään muutaman viikon käynnistysprojektilla, jonka aikana nykyinen tai päivitetty tuotantoprosessi siirretään pilvipalveluun. ASG vastaa omien toimenpiteidensä lisäksi kaikista päämiesten ja virtuaalipalveluiden tuottajien kanssa toteutettavista toimenpiteistä. ___________________...

Lue lisää

Sulje