Strategiat, prosessit ja teknologia- ratkaisut tuntevan asiantuntijamme kanssa hankkeenne onnistuvat!

Konsultointi

Olemme vuodesta 1985 lähtien toteuttaneet pääsääntöisesti call center ja contact center-liiketoiminnan konsultointia.

Toimenpiteiden kohteena on ollut analysoida ja kehittää yrityksen asiakashallintaan liittyviä strategioita, prosesseja, kontaktointia, kommunikointia, asiakaspalvelua, myyntiä jne. sekä niihin liittyviä ict-teknologiaratkaisuja.

Asiakaskuntamme muodostuu suurista keskisuurista yrityksistä Suomessa, Ruotsissa ja Baltiassa.

Jätä meille viesti niin otamme sinuun yhteyttä!   

Asiantuntijat

Liiketoiminan kehityshankkeet ja teknologian hankinta- tai implementointiprojektit eivät useinkaan ole osa yrityksen päivittäista toimintaa, mutta ASG:lle ne ovat.

Ota asiantuntijamme mukaan tai vetämään edellä manittuja projekteja niin saat ulkopuolisen resussin ja osaamisen varmistamaan onnistuneen lopputuloksen. Samalla oman organisaatiosi resurssit voidaan paremmin käyttää yrityksen varsinaisiin toimintoihin.

Lue lisää

Strategiat

Asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa toteutettavan sekä organisaation sisäisen kontaktoinnin ja kommunikoinnin kehittämiskesi tulee yrityksessä määrittää liiketoimintastrategian lisäksi sekä kontaktistrategia että ict-strategia.  Kontaktistrategiassa määritetään miten eri medioita käy...

Lue lisää

Prosessikehitys

Palvelutarjontamme kuuluu kaikki suunnittelu, auditointi sekä teknologia- ja prosessikonsulttointipalvelut ict-teknologialle perustuvan asiakaspalvelu- ja myyntiorganisaation perustamiseen ja kehittämiseen.

Konsulttimme toimivat asiakasyrityksissämme uusien ratkaisujen etsijöinä, päätösten vahvistajina tai päätösten ehdottajina.

Konsulteillamme on sekä korkeakoulu- että yliopistotaustat yhdistettynä useamman kymmenen vuoden alan kokemukseen +100 yrityksessä.

Lue lisää

Analysointi

Yrityksen käyttämien kontaktiratkaisujen tavoitteena on mahdollistaa yrityksen strategian mukaisten liiketoimintaprosessien toteutus. Koska yrityksen sisäisessä ja ulkoisessa toimintaypärisössä, strategiassa, tavoitteissa, kilpailutilanteessa sekä teknologiaratkaisujen suomissa mahdollisuuksissa tapahtuu jatkuvasti muutoksia, tulee yrityksen riittävän usien tarkistaa käytettävän teknologian ajantasaisuus.

Lue lisää

Opastus

Organisaation toiminnan tehokkuuden kannalta on tärkeää, että henkilöstö toimii ja järjestelmiä käytetään suunnitellulla tavalla. Tämä tarkoittaa, että organisaation jäsenet osaavat toteuttaa suunniteltuja asianhallinnan, kontaktoinnin ja kommunikoinnin prosesseja ja hyödyntää käytettävissä olevi...

Lue lisää

Sulje