Strategiat, prosessit ja teknologia- ratkaisut tuntevan asiantuntijamme kanssa hankkeenne onnistuvat!

Konsultointi

ACCT - ASG Cloud Contact Table -palvelukokonaisuutemme on nimensä mukaisesti virtuaalinen pöytä tai alusta, jossa on valmiina käyttäjän hyödynnettäväksi kaikki yrityksen kontaktoinnissa ja kommunikoinnissa tarvittavat palvelut ja järjestelmät.

ACCT -kokonaisuuteen liittyvät konsultointi- ja asiantuntijapalvelut ovat hyödynnettävissä ratkaisujen suunnittelussa, niiden käyttöönotossa ja käytön aikaisessa hyödyntämisen kehittämisessä. Näistä palveluista voidaan sopia toimitussopimuksessa tai myöhemmin erikseen tarpeen mukaan. 

Konsultointi- ja asiantuntijapalveluita tuottavat ASG:n oman henkilöstön lisäksi seuraavien päämiesten ja yhteistyökumppaneiden asiantuntijat: ACC Group, Aura Alliance, Avaya, Damovo, DNA, Elisa, giosg, Ingate, Izall.com, Line Carrier, Maintel, Microsoft, Unify, Salesforce, Telia, Vidicode

Asiantuntijoidemme tehtävänä on muokata palvelukokonaisuuteemme kuuluvia ratkaisuja tai etsiä uusia ratkaisuja käyttäjän liiketoimintatarpeiden tyydyttämiseksi.

Meillä on +30 vuoden kokemus +100 asiakasyritysten palveluiden ja liiketoiminnan sekä kontaktiratkaisujen suunnittelusta ja käyttöönotosta.

Jätä meille viesti niin otamme sinuun yhteyttä!   

Asiantuntijat

Asiantuntijoillamme on pitkä ja monipuolinen kokemus myynti- ja asiakaspalveluorganisaatioiden perustamisesta ja kehittämisestä sekä niiden teknologia- ja toimintaratkaisuista. Konsulttiemme palveluita on vuodesta 1985 lähtien käyttänyt +100 yritystä Pohjoismaista ja Baltiasta. Asiantuntijoi...

Lue lisää

Strategiat

Asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa toteutettavan sekä organisaation sisäisen kontaktoinnin ja kommunikoinnin kehittämiskesi tulee yrityksessä määrittää liiketoimintastrategian lisäksi sekä kontaktistrategia että ict-strategia.  Kontaktistrategiassa määritetään miten eri medioita käy...

Lue lisää

Prosessikehitys

Palvelutarjontamme kuuluu kaikki suunnittelu, auditointi sekä teknologia- ja prosessikonsulttointipalvelut ict-teknologialle perustuvan asiakaspalvelu- ja myyntiorganisaation perustamiseen ja kehittämiseen.

Konsulttimme toimivat asiakasyrityksissämme uusien ratkaisujen etsijöinä, päätösten vahvistajina tai päätösten ehdottajina.

Konsulteillamme on sekä korkeakoulu- että yliopistotaustat yhdistettynä useamman kymmenen vuoden alan kokemukseen +100 yrityksessä.

Lue lisää

Analysointi

Yrityksen käyttämien kontaktiratkaisujen tavoitteena on mahdollistaa yrityksen strategian mukaisten liiketoimintaprosessien toteutus. Koska yrityksen sisäisessä ja ulkoisessa toimintaypärisössä, strategiassa, tavoitteissa, kilpailutilanteessa sekä teknologiaratkaisujen suomissa mahdollisuuksissa tapahtuu jatkuvasti muutoksia, tulee yrityksen riittävän usien tarkistaa käytettävän teknologian ajantasaisuus.

Lue lisää

Opastus

Organisaation toiminnan tehokkuuden kannalta on tärkeää, että henkilöstö toimii ja järjestelmiä käytetään suunnitellulla tavalla. Tämä tarkoittaa, että organisaation jäsenet osaavat toteuttaa suunniteltuja asianhallinnan, kontaktoinnin ja kommunikoinnin prosesseja ja hyödyntää käytettävissä olevi...

Lue lisää

Sulje