Yritysinfo

ASG_Logo

Compressed company info:

ASG is a part of the ACC Group, an experienced contact center consultation and solution provider company group with a wide scale of support services and over 30 years practice with big and mid-market companies in the Nordics and Baltics.

Currently, ASG is offering cloud based contact solutions, consultation services and virtual support services with its own resources and on-site work input services assisted by co-operating companies worldwide. 

Yritystiedot / Company information

ASG - Advanced Solutions Group Oy

Äyritie 8 B

01510 Vantaa

+ 358 (0)20 74 66 000

________________________________________

Asiakaspalvelu / Customer service

office(at)asg.fi+358 20 74 66 000 

________________________________________

Teknologia- ja tukipalvelut / Technology and support services

Tiketit / Tickets: www.asg.fi   (Vain Support-asiakkaille / Only for Support customers)service(at)asg.fi +358 20 74 66 066

________________________________________

Projektihenkilöt / Project persons       

office(at)asg.fi             +358 20 74 66 00

Hallinto / Administration

Olli Sulander 

Taru Kaasinen

Pille Riina Rebane

Konsultointi / Consultation

Olli Sulander

Tarmo Kaljumäe

Ratkaisukehitys / Solution development

Tarmo Kaljumäe

Harri Nevalainen

Sami Suominen

Miki Sulander

Myynti / Sales

Pertti Veijalainen

Harri Nevalainen

Implementointi / Implementation

Sami Suominen

Illimar Vesik

Siim Maar

Toimitus & Tuki / Delivery & Support

Harri Nevalainen

Sami Suominen

Toimistopalvelut / Office Services

Taru Kaasinen

Sara Sulander

________________________________________ 

Konsulaatti / Konsulatet / Consulate

Yrityksen toimitiloissa toimii myös Suomen Togon Konsulaatti
I företagets lokaler driver sin verksamhet även Togos Konsulat i Finland  
At the premises of the company operates also the Consulate of Togo in Finland 

________________________________________ 

ASG tiedotteita:

Avayan IP Office Contact Center -pilvipalveluratkaisu on nyt ASG:n palvelutarjonnassa

Julkaistu: 24.11.2016, Olli Sulander

Avaya

Avaya ja ASG ovat solmineet jälleenmyyntisopimuksen Powered by IP Office Infrastructure -ratkaisusta, joka tarjotaan asiakkaan käyttöön pilvipalveluna (Cloud Service). Avaya on valinnut tämän palvelun myyntiin Euroopassa vain rajatun joukon yrityksiä, jotka täyttävät tälle palvelulle erikseen asetetut sertifikaatti- ja osaamisvaatimukset.

Lue lisää

ASG on solminut yhteistyösopimukset Maintelin ja Damovon kanssa

Julkaistu: 14.10.2016, Olli Sulander

Damovo

ASG on solminut Aura Alliancen lisäksi sopimukset Maintel Holdings Pld:n ja Damovo
Deutschland GmbH & Co. KG:n kanssa support-palveluiden tuottamisesta globaaleille Avaya-asiakkaille Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Lue lisää

ASG on nyt Aura Alliancen jäsen

Julkaistu: 5.11.2012, Olli Sulander

ASG on nyt Aura Alliancen jäsen
Vuoden 2012 aikana käydyt neuvottelut ASG:n Aura Alliance-jäsenyydestä päättyivät positiivisesti lokakuussa. Viime kuussa yhtiö sain jäsenyyden tähän globaaliin Avaya-toimijoiden verkostoon. Kaikki Aura Alliancen edut ovat nyt ASG:n ja sen asiakkaiden käytettävissä. Toivomme tämän jäsenyyden parantavan entisestään palvelua asiakkaillemme

Lue lisää

Service+Support: Asiakastiedote

Julkaistu: 19.8.2011, Olli Sulander

Palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten nettipalvelu otettu positiivisesti vastaan

Nettipohjainen palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten hallintapalvelu on ollut käytössä kesäkuun alusta lähtien. Lähes kolmen kuukauden kokemuksen perusteella voidaan todeta, että palvelu on otettu asiakaskunnassa vastaan positiivisesti. Omassa toiminnassamme olemme havainneet asiakkailtamme saatujen toimeksiantojen käsittelyssä selkeää parannusta. Toivottavasti tämä myös näkyy laadukkaampana ja tehokkaampana palveluna.

Lue lisää

Service+Support: Asiakastiedote

Julkaistu: 16.6.2011, Olli Sulander

Palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten käsittely läpinäkyväksi

Otimme touko/kesäkuun vaihteessa wet testiin nettipohjaisen palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten käsittelyn. Tavoitteenamme on strukturoida ja yksinkertaistaa viestintää sekä tehostaa tehtävien läpivientiä. Ratkaisun avulla asiakkaamme yhteyshenkilöt saavat ajantasaista tietoa meille annetusta toimeksiannoista ja niiden statuksesta.

Lue lisää

Sulje