On-Duty Service_v3

Päivystyspalvelu

Asiakkaan ja ASG välisessä sopimuksessamme määritellään mm. tarvittava päivystyspalvelun aikaikkuna

Päivystsypalvelumme toteutetaan asiantuntijoidemme toimesta niin, että siinä ei tarvita aikaa vievää ja virhemahdollisuuden sisältämää eskalointia.

Viikonpäivä- ja tuntitasoisesti määriteltynä aikana olemme valmiudessa käsittelemään vikailmoituksia tai palvelupyyntöjä sisältäviä tikettejä vasteaikojen mukaisesti.

Päivystyspalvelun aikaikkuna voi laajimmillaan olla 24/7 -periaatteen mukainen.

_____________________________________

Päivystäjät

Päivystäjillä on asianmukainen koulutustausta sekä noin 15 -30 vuoden työkokemus alalta ja he ovat päämiesten sertifioimia asiantuntijoita.

Päivystäjät kouluttautuvat jatkuvasti kehittyviin ratkaisuihin voidaksemme tarjota korkeatasoista palvelua.

_____________________________________

Tikettien käsittely

Päivystäjä vastaa palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten toimenpiteiden käynnistämisestä.

Päivystäjä käynnistää pääsääntöisesti itse kiireellisiin tiketteihin liittyvät toimenpiteet ja tekee myös päätökset muiden resurssien käytöstä toimenpiteiden toteutuksessa.

_____________________________________

Päivystyksen taustaryhmä

Toimenpide voidaan käsitellä tarvittaessa suuremmalla taustaryhmällä. Tässä asiantuntijaresurssissa on eri toimintojen ja järjestelmien koulutettuja ja kokeneita osaajia, jotka voivat soveltua paremmin toteuttamaan pyydetyn toimenpiteen.

_____________________________________

Vasteaika

Käsittelemme tikettejä sovittujen vasteaikojen mukaisesti.

Vasteaikojen toteutuminen 2014

Asiakkaat voivat seurata palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten vasteaikojen toteutumista ASG:n tikettijärjestelmässä.

Sulje