Yritysinfo / Company information

ASG - Advanced Solutions Group Oy

Teknobulevardi 3-5

01530 Vantaa

+ 358 (0)20 74 66 000                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Asiakaspalvelu / Customer service

office(at)asg.fi          +358 20 74 66 000 

_____________________________________

Teknologia- ja tukipalvelut / Technology and support services

Tiketit / Tickets: www.asg.fi  

(Vain Support-asiakkaille / Only for Support customers)

service(at)asg.fi           +358 20 74 66 066

________________________________________

Vastuuhenkilöt / Responsible persons

office(at)asg.fi             +358 20 74 66 00       

Hallinto / Administration

Olli Sulander, toimitusjohtaja / Managing Director
Taru Kaasinen, talousjohtaja / Chief Financial Officer

Konsultointi / Consultation

Olli Sulander, johtava konsultti / Senior Consultant
Tarmo Kaljumäe, johtava konsultti / Senior Consultant

Ratkaisut / Solutions

Harri Nevalainen, ict asiantuntija / ict expert
Sami Suominen, ict asiantuntija / ict expert

Asiakasvastuut / Customer responsibilities

Kaikki yllämainitut henkilöt / All above mentioned persons

Implementointi / Implementation

Tarmo Kaljumäe
Sami Suominen
Illimar Vesik
Siim Maar

Toimitus & Tuki / Delivery & Support

Harri Nevalainen
Sami Suominen
Olli Sulander

Toimistopalvelut / Office Services

Taru Kaasinen
Sara Sulander

Yhteistyökumppanit / Co-operating Companies

Axcess Nordic, AIS Finland, Aura Alliance, Avaya, Allos, Benco, Damovo, DialOK, Ingate, IP Only, Izallcom, Line Carrier, Maintel, Microsoft, NTC, Setera, SFG, Unify, Westcon

________________________________________ 

ASG tiedotteita:

ASG on solminut yhteistyösopimuksen Axcess Nordic ApS:n kanssa

Julkaistu: 8.5.2018, Olli Sulander

Axcess Nordic_Logo

ASG sopi huhtikuussa 2018 Axcess Nordic ApS:n kanssa asennus-, ohjelmointi-, koulutus-, päivystys- ja tukipalveluiden toteuttamisesta tämän yritysten asiakkaille Suomessa.

Lue lisää

Avayan IP Office Contact Center -pilvipalveluratkaisu on nyt ASG:n palvelutarjonnassa

Julkaistu: 24.11.2016, Olli Sulander

Avaya

Avaya ja ASG ovat solmineet jälleenmyyntisopimuksen Powered by IP Office Infrastructure -ratkaisusta, joka tarjotaan asiakkaan käyttöön pilvipalveluna (Cloud Service). Avaya on valinnut tämän palvelun myyntiin Euroopassa vain rajatun joukon yrityksiä, jotka täyttävät tälle palvelulle erikseen asetetut sertifikaatti- ja osaamisvaatimukset.

Lue lisää

ASG on solminut yhteistyösopimukset Maintelin ja Damovon kanssa

Julkaistu: 14.10.2016, Olli Sulander

Damovo

ASG on solminut Aura Alliancen lisäksi sopimukset Maintel Holdings Pld:n ja Damovo
Deutschland GmbH & Co. KG:n kanssa support-palveluiden tuottamisesta globaaleille Avaya-asiakkaille Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Lue lisää

ASG on nyt Aura Alliancen jäsen

Julkaistu: 5.11.2012, Olli Sulander

ASG on nyt Aura Alliancen jäsen
Vuoden 2012 aikana käydyt neuvottelut ASG:n Aura Alliance-jäsenyydestä päättyivät positiivisesti lokakuussa. Viime kuussa yhtiö sain jäsenyyden tähän globaaliin Avaya-toimijoiden verkostoon. Kaikki Aura Alliancen edut ovat nyt ASG:n ja sen asiakkaiden käytettävissä. Toivomme tämän jäsenyyden parantavan entisestään palvelua asiakkaillemme

Lue lisää

Service+Support: Asiakastiedote

Julkaistu: 19.8.2011, Olli Sulander

Palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten nettipalvelu otettu positiivisesti vastaan

Nettipohjainen palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten hallintapalvelu on ollut käytössä kesäkuun alusta lähtien. Lähes kolmen kuukauden kokemuksen perusteella voidaan todeta, että palvelu on otettu asiakaskunnassa vastaan positiivisesti. Omassa toiminnassamme olemme havainneet asiakkailtamme saatujen toimeksiantojen käsittelyssä selkeää parannusta. Toivottavasti tämä myös näkyy laadukkaampana ja tehokkaampana palveluna.

Lue lisää

Service+Support: Asiakastiedote

Julkaistu: 16.6.2011, Olli Sulander

Palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten käsittely läpinäkyväksi

Otimme touko/kesäkuun vaihteessa wet testiin nettipohjaisen palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten käsittelyn. Tavoitteenamme on strukturoida ja yksinkertaistaa viestintää sekä tehostaa tehtävien läpivientiä. Ratkaisun avulla asiakkaamme yhteyshenkilöt saavat ajantasaista tietoa meille annetusta toimeksiannoista ja niiden statuksesta.

Lue lisää

Sulje