Service+Support: Asiakastiedote

Julkaistu: 19.8.2011, Olli Sulander

Palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten nettipalvelun käyttö kasvussa

Asiakkaamme ovat käyttäneet Service+Support –toimintomme nettipohjaista palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten hallintajärjestelmäämme kesäkuun alusta lähtien. Palvelun käyttäjien määrä on kasvanut sekä uusilla yrityksillä että uusilla henkilöillä. Palaute heiltä on ollut erittäin positiivista ja olemme myös saaneet ideoita palvelumme kehittämiseksi.

Olemme toistaiseksi rajanneet käyttöoikeuksien luovuttamisen ainoastaan sla –sopimusasiakkaillemme varmistaaksemme, että pystymme pitämään palvelutasomme korkeana ja toteuttamaan tehtävät vasteaikojen mukaan.

Palvelupyyntöjen osuus kasvaa

Alkuviikkoina nettipalveluumme tulleet toimeksiannot jakautuivat lähes tasaisesti palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten kesken. Elokuun aikana on palvelupyyntöjen osuus selkeästi kasvanut. Tällä hetkellä koko tietokannan toimeksiannot jakautuvat niin että palvelupyyntöjen osuus on 71% ja vikailmoitusten 29%.

Uusia ominaisuuksia nettipalveluun

Olemme ensimmäisten käyttökuukusien aikana lisänneet palveluumme uusia ominaisuuksia. Suurimmalla osalla niistä olemme pyrkineet parantamaan toimeksiantojen sisäistä hallintaa ja toteutusta. Asiakaskäyttöliittymään olemme lisänneet palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten lajittelutoiminnon, jonka avulla toimeksiantoja voi ryhmitellä niiden statuksen mukaan. Tavoitteena tällä toiminnolla on yksinkertaistaa toimeksiantojen toteutuksen seurantaa.

Nettipalvelun sivuston rakennetta on myös muutettu siten, että palvelua voi nyt käyttää myös älypuhelimien ja kämmentietokoneiden avulla.

Sulje