Avayan IP Office Contact Center -pilvipalveluratkaisu on nyt ASG:n palvelutarjonnassa

Julkaistu: 24.11.2016, Olli Sulander

Käyttäjäkohtainen pilvipalvelu

Jokaiselle Avaya Powered by IP Office Infrastructure -pilvipalveluratkaisun käyttäjälle luodaan oma instanssi ASG:n Suomalaisessa konesalissa olevalle palvelimelle. Tähän instanssiin ASG asentaa IP Office (IPO) / (IPOCC)-ohjelmiston ja aktivoi käyttäjän ASG:tä tilaamat lisenssit sekä konfiguroi ohjelmiston käyttäjän kanssa sovittujen toiminnallisuuksien toteuttamiseksi.

Palveluun tuottamiseen tarvittavat palvelimet sijaitsevat Suomessa ASG:n konesalissa.

Dynaaminen lisenssihallinta

Yhtenä pilvipalveluratkaisun markkinoilla kiinnostusta herättäneenä ominaisuutena on sen dynaaminen lisenssien hallinta. Käytännössä se tarkoittaa, että asiakas voi milloin tahansa ja todellisen tarpeen mukaan tilata ASG:tä muutoksen (lisäys tai vähennys) yrityksen käytössä olevien lisenssien määrään. Näin vältytään turhilta lisenssikustannuksilta.

Yrityksen käytössä olevien lisenssien määrä lasketaan päivätasolla ja laskutetaan kuukausittain jälkikäteen.

Dynaaminen ominaisuuksien hallinta

Toisena mielenkiintoisena ominaisuutena IPO -ratkaisussa on mahdollisuus hallita järjestelmän ominaisuuksia käytössä olevien lisenssien avulla. Ratkaisu muuntuu puhelinjärjestelmästä käytettäviä lisenssejä muuttamalla monikanavaiseksi contact center-järjestelmäksi.

Avaya IP Office Contact Center (IPOCC) -kontaktijärjestelmä on todellinen monikanavaratkaisu, joka sisältää muun muassa dialereita, puheluiden tallennuksen sekä chat-, some- ja videorajapinnat.  

Kerromme mielellämme lisää IPOCC -ratkaisusta, kun otat meihin yhteyttä tästä .

Sulje