20170623_Delivery_Teksti

Palvelun käynnistäminen

Asiantuntijamme toimittavat yhteistyökumppanimme Suomessa sijaitsevaan virtuaalipalveluun yrityskohtaisen palvelinkokonaisuuden ja asentavat siihen sovitun kontaktiratkaisuohjelmiston sekä aktivoivat Käyttäjän tilaamat käyttöoikeudet.

Käyttäjä sopii itsenäisesti tai ASG:n avustamana operaattoriyhteyksistä virtuaalipalveluihin.

Lyhyen käyttöönottoprojektin jälkeen sovitut toiminnallisuudet on siirretty ja/tai luotu ratkaisukokonaisuuteen ja se on valmis liiketoimintakäyttöön.

ASG huolehtii käyttäjien koulutuksesta niin, että he pystyvät toteuttamaan suunniteltuja toimenpiteitä ja hyödyntämään kaikkia ratkaisun ominaisuuksia.

ASG dokumentoi käynnistykseen ja käyttöönottoon liittyvät sovitut toimenpiteet. Reitityksen ohjelmointi toteutetaan graafisen käyttöliittymän avulla, joka tuottaa dokumentaation automaattisesti kummallekin osapuolelle.

Jos asiakas ei ota käyttöönsä ASG:n tarjoamaa yhteyttä, tulee asiakkaan sopia käyttämänsä operaattorin kanssa palvelun käyttöön tarvittavasta yhteydestä.

ASG aktivoi asiakkaan tilaamat kontaktiratkaisun ja tikettijärjestelmän käyttöoikeudet sovittuna päivänä ja toteuttaa käyttökoulutustoimenpiteet sovitusti.

Asiakas voi tarpeensa mukaan päivittää käyttöoikeuksien tyyppejä ja määriä milloin tahansa sopimuskauden aikana.

Käynnistysprojekti laskutetaan sen hyväksytyn valmistumisen jälkeen.

Käyttöoikeudet ja tukipalvelut laskutetaan kuukausittain jälkikäteen asiakkaan tekemien tilausten mukaisesti.

Osapuolet jatkavat yhteistyössä palvelun ja sen käytön kehittämistä käyttöönoton jälkeen konsultointiprojekteina.

Sulje