Kontaktiratkaisu palveluna

Pilvipalvelu, jossa jokaisella asiakkaalla on oma palvelinkokonaisuus, joka mahdollistaa yrityskohtaiset integraatiot ja korkean tietoturvatason.

Palvelu tuotetaan Suomessa sijaitsevassa virtuaalipalvelussa.

Puhelinjärjestelmä + Call Center + Contact Center

Kiinteät yhteydet + Mobiiliyhteydet + Tallennus + Autodialerit + Konferenssipuhelut + Reititys + Raportointi + Wallboard

Puhelu + Sähköposti + Chat + Video + Mobiili + SoMe + WebRTC + WFO/WFM

Telephone User + UC User + Mobile Agent + Voice Agent + Receptionist + Multi Channel Agent + Supervisor Agent

Palvelun käyttäjä voi liiketoiminnan tarpeiden mukaisesti lisätä tai vähentää käyttöoikeuksien määriä ja/tai muuttaa niiden tyyppejä vain ilmoittamalla asiasta meille.

Käyttöoikeudet laskutetaan kuukausittain jälkikäteen asiakkaan tilausten perusteella aktivoitujen käyttöoikeuksien päivittäisten määrien mukaan.

Sulje